hola

hola amigos !
nu sitter jag med en kopp  te i handen och försöker få tag på elsa, men hon svarar inte i sin mobil "/ . suck, aja. om elsa nu ser det här kan väll hon vara snäll och ringa mig :) . aja, ikväll blir det tidig läggning för min del, jag var typ uppe
halva natten igår och läste klart twilight , hehe. den är faktiskt beroendeframkallande, i promise. haha, nepp. haha, ni ska se min och kattens konversation på msn, den består du endast av smajlisar :) haha, hon började med att göra 4 smajlisar, och sen gjorde jag 5, och sen gjorde hon 6. haha, jaa. jag tror ni fattar ;) haha, just nu är vi inne på vår 12:te smajlis om någon undrar x) . haha, det här kanske blir mitt sista inlägg för ikväll. jag är inte riktigt säker, men om det blir det så säger jag bara : sov sött :) , haha .
puss & kram så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0