hemma kas katti :)

halloj :)
nu sitter jag hemma hos katti :) katti och alex sitter i soffan och lamers svär på alla möjliga språk för att hon inte klarar av guitarr hero x) haha, medans jag sitter här och skriver lite inlägg åt alla möjliga människor x) ! haha, jag och lamers har gjort oss var sin te kopp, min är "lite" större en hennes kan man säga, haha jag tog typ den största katti hade och hon tog typ den minsta x) haha ! åååååååååååååååååååååååååååååååååh, nu är det äntligen sportlov. men jag kommer sakna mina vänner som tusan ! :( men ni får inte glömma och gratta mig den 7 mars ! för då fyller jag ååååååååååååår ! 13 år faktiskt ! wiiihooo !
puss & kram så länge.

p.s det var vår 5:te dag som matatanternas slavar. det ¨gick väll som vanligt, vi gjorde matvärdarnas jobb , lyckos matvärdar ! x) haha, aja. fördelen är ju att man är 4 så det går ganska snabbt ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0