hemma hos kat.

hejhej ! :)
nu sitter katja, jag och wendela hemma hos katja och gör alite so arbete :) man fick ju gå hem på lektionen och arbete med powerpointen. aa, som ni kanske redan har fattat så har vi tagit en liten paus från abetet, eller rättare sagt. jag och katja har tagit en paus. haha, katja ståg och kör guitarr hero och jag sitter på datorn . haha, aja . mín dag började med att vi hade slöjd :) vilket var halv kul, men men. och nu har vi so. och senare har vi mentors tid, kul va ? haha, undra vad vi kommer bli utskälda för idag då ? hahahaah ! nepp, nu måste vi springa till skolan igen ! mentorstid you know ! haha, men jag höt av mig senare ! ;)
puss & kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0