goodmorgning my deaars.

goodmorging my dears .
hur har er natt varit , själv har jag sovit toppen. jag ville verkligen
 inte gå upp er sängen när jag vaknade utan ville bara ligga
 där hela dagen i min varma sköna säng =) . thaha,
 men men. nu sitter jag här i morgonrocken och alldeless
 nyduschad .ikväll ska jag sova hos belli. =) jag har inte frågat
 henne än om det går - men om du ser det här nu belli. så kan
 väll du ta och slå mig en liten pling så får jag  veta om det går .
 och så får  vi ju försöka dra med lamers också. jag tror vi ska
 dygna . om vi orkar . x) haha, förra gången gick
 det inte så bra - eller hur belli ? x)
haha, nepp. nu måste jag göra mig iordning !
kyssar.


katten och wendela . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0