godmorgon.

godmorgon !
okej, godmorgon kanske inte riktigt är rätt hälsningsfras klockan 12.05 men men, jag har iallafall spenderat hela morgonen ( från klockan 10 fram till nu ) att läsa twilight boken :) gaah, jag kan inte släppa den :) den är så sjukt bra :) idag har jag faktiskt inga planer än så länge, jag smsade lite med ebba igår om att göra någonting men det är inte säkert, men vi skulle höras nu på " morgonen " , så om nu ebba läser det här - så kan hon väll vara snäll och ringa  mig (a) . haha, föresten så fick jag en väldigt onödig komentar igår av någon som tyckte att jag skrev tihi och haha för mycket. och då hade den här "fredie" ( som han/hon hade kallat sig själv ) kopierat hela mitt blogginlägg om alla hjärtans dag fikat och klistrat in det som en komentar :S jag tycker det var ganska patetiskt. aja, nu ska jag fortsätta läsa twilight med en kopp te :) .
puss & kram så länge.
  

 vi körde alias på connies födelsedagsmiddag =) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0