fortfarande hos lamers.

hejhej !
nu sitter jag och julia och pluggar, eller asså . rättare sat pluggar lamers och sitter mest här och är inne litepå datorneftersom jag är klar med allt :) yippie ! äntligen. eller asså vi har ju också spanska att göra, men jag menar. vem  orkar göra spanska (?) . haha, nej men vi kanske gör den lite senare (a) . joooo, jag vill tips lite om sarah och julia´s blogg efter som jag och julia gick in på den idag och kollade deras statestik och den var inte så hög... haha, aja, nej. men nu måste vi göra lite spanish om vi inte ska få underkänt på spanska proooovet. hehe, vi är inte så bra på spanska som ni kanske redan har förstått vid det här laget ;) !
puss & kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0