DYSELEXI . OJ, STAVAS DET SÅ ? x)

[ x ]ringa wendela
[ x ]packa skolväskan
[ x ] duscha
[  ] göra klart matte läxan...
[ x ]kolla på topmodel kl. 20 - 21.00


okej, då är det bara göra matte-läxan som jag måste göra. men eftersom jag inte fattar någonting av dem. ( jag kanske har dyselexi, vem vet ? x) ) jag kanske borde fråga sören imorn om han kan läsa upp dem för mig eftersom alla orden och bokstäverna bara flyter runt om kring. x) . thaha, menmen- nu ska jag sova, eller asså. jag ska ju försöka göra matteläxan först. innan jag somnar. för jag har ju faktiskt sovmorgon imorn. YES ! aja, nu blir det läggdags !
sov sött !


I LOVE YOU KATTEN ! :)

Kommentarer
Postat av: constance

men jag är ju också på bilden :)

2009-02-05 @ 08:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0