dagen som gått.

hejhej !
idag har jag varit med ebbi :) vi bakade muffins som var blåa,rosa och gröööna :) haha, dem var väldigt , hmm hur ska man förklara det ? intresanta x) haha, nepp. om några minuter börjar - life of ryan :) det är klart man inte missar det, eller hur ? :) haha, ikväll har jag lite grejer att fixa te.x packa upp jumpa väskan och ringa elsa :) idag hände det verkligen en sjukt dålig grej tycker jag . jag och mina kompisar lekte lite med några glas som var fylda med mjölk, ( vi städa in upp sunamivågen efteross) Och sen gick vi från matsalen. men sen kommer en mattant och frågar mig och jag har lekt med mjölken och då svarar jag nej, ( jag menar tekniskt sett var det inte jag ) x) aja, iallafall . och
sen kommer vår mentor till mig och ba: om du inte säger till dem som du var och lekte med på lunchen så får ela klassen ett straff . aja, och då går jag och hämtar dem. och vet ni vad han sa, ! att vi skulle vara matvärdar varenda dag framtill sommarlovet . jag höll på att tappa hakan ! herregud. aja, nepp. nu
 blir det life of ryan :)
puss & kram så länge.


haha, belli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0