absurda idéer.

okej, jag vet. jag får lite absurda idéer ibland, men vad gör det lixom :) te.x häromdagen var jag, sarah och julia inne på ica esplanad för att handla brownie =) ! haha, och ni som har varit på ica esplanad vet ju att det står mega stora cornflakes paket ovanför en lång hylla nästan vart man kommer in :) haha, och då plingade det till i mitt huvud ! världens mest absurda men oemotståndliga ide ever ! någon gång i mitt liv , så ska jag fylla ett helt badkar med mjölk, och hälla i MASSOR med cornflakes, och sen bada i det. okej, kanske inte bokstavligen taliat bada i det, men asså kanske typ sticka ner foten eller så för att se hur det känns x) .  ( jag vet, det är nog den mest absurda iden man kan komma på, men men (a) ) japp, och jag menar, om jag har fått en ny ide på hjärnan är man ju tvungen att utföra den ( eller hur !? ) . japp, alltså ska jag göra det någon gång i mitt liv ;) . hehe, det var bara en ide som plingade upp i mitt huvud när jag såg dem stora cornflakes paket ska jag påminna er om ) x) .
puss & kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0