2,3 kilometer.

hejhej !
gud vad stolt jag är över mig själv ! jag har just sprungit hälsostigen  . okej, sprungit kanske var lite att ta i , eftersom jag och isbelle typ gick 2/ 3 av  hela stigen . men asså att jag tog mig ut ur sängen och faktiskt sprang var ju ett mirakel x) ! hahaha , men men ! hälsostigen är ungefär 7 kilometer lång så vi sprang alltså ungefär 2,3 kilometer =) . wihhoo ! haha, aja . nepp, nu ska jag fixa lite lunch . jag vet att klockan bara är kvart över 11 , men jag är vrål hungrig eftersom jag typ inte åt någon frukost imorse och sen gick jag ju och sprang .
kyssar.

min spring utstyshel . ( vet inte hur man stavar dt )

Kommentarer
Postat av: HATAR DEJ

MINA BYXOR! DU FÅR INTE TA DOM DU TÖJER ALLTID UT DOM SÅ MKT SÅ JAG INTE KAN HA DOM!!!!!

2009-02-25 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0