weird.

hej bloggen !
nu har jag just bastat ! så himla härligt det är asså  ! hade nästan glömt bort " the feeling" haha ! aja, ååh. jag har faktiskt lite ångest. jag börjar ju faktiskt skolan snart. fattar ni ?! det här är ju på gränsen till tragiskt !? omg, im gonna diiiiiiiiiiieeeeeee ! buuuää ! nepp, hakan upp för i helsinki katinka ! du kommer faktiskt få träffa alla dina vänner igen
 då ! okej, nu känns det lite bättre. oookej, fy fan vad jag är konstig just nu. ni får ta och ursäkta mig för mitt konstiga beteende! haha ! aja, snart ska jag tvätta fejjan ! jag tror faktiskt jag ska ta och sova utomhus ikväll ! om det inte är för vindigt alltså ! kul eller hur ?
peace.
 

jag och min älskade vän wendela, / jag vet att jag ser utsom ett miffo ;)  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0