naked juice bar-i love !

herregud vilken hetta det är ute asså . jag håller verkligen på att dö. låg just ute i solen i tyo 10 minuter och sen var jag bara tvugnen att svalka av mig... haha :) aja , jag och mamma var i forum nacka tidigare. kände lite för att komma ut ur huset . det slutade med att jag köpte 6 mappar ( en för varje ämne, daah ?! ) , typ 1000 bokstäver känns det som . för att pryda omslagen , en bok, och typ lite sånt. :) sen gick vi till naked juice bar, omg . jag höll typ på att dö . vi tog världens godaste juice med färsk mynta, apelsin,äpple och ananas ! asså omg. det finns inga ord. och sen gick vi vidare till espresso house och köpte oss en wrap att ta med:) mums .
aja , nepp.nu ska jag lägga mig ute i solen igen.
peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0