FULLMÅNE

ååh, det är fullmåne. och jag kan inte sova. perfekt !? ååh, jag vill verkligen bara somna in och vänta på en ny dag ! eller rättare sagt inte vänta, utan få ! inte för att det händer något speciellt imorn eller så . men ändå lixom =) ! hihi, aja . :) tycker ni kanske jag ska ändra min header ? har haft samma ett tag nu . men jag vet inte riktigt vad jag skulle byta till isf. några förslag? jahapp, vad ska jag göra tills jag somnar då ? spela fotboll kanske? hahahahah ! gud vilken humor jag har alltså ! haha :)  ingen har uppdaterat sin blogg ännu och jag bara väntar ett äventyr. haha :) ! nej, inte riktigt va ? :P aha . nepp, nu får jag väll ta och skärpa mig. SOVA NU FÖR I HELSINKI KATINKA !
GODNATT!
PEACE.


lite suddig bild. men den får duuuuga ! :)
jag och C på väg till stranden ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0