katinkas.

ikväll kommer dt vara myspys framför tv hela kvällen. dt börjar med ugly betty, sedan fortsätter dt med den underbara serien som slåår allt ! DESPERATE HOUSEWIFES! asså dt är bara för underbaart ! (A) men gossip gir l är också helt fantastico ! :D vad gjorde ni idag ? själv var min dag FULL proppad . dt började med att jag var med min bästevän elsi, men sen behövde både hon och jag dra, för jag skulle på tennis och hon skulle sitta barnvakt. shiiaaaat vilket CASHFLOW hon har. jisses amalia´asså. ni ska se henne stålar i plånboken, håll i hatten gottfolk ! :) aja, sen så cycklade jag iväg till min tennis, och efter dt var dt teater. haha, alla fick damp på mig för att jag inte vill spela att en klocka gjorde så att jag dog XD haha, aja. asså, den här veckan är dt fullproppat med tvkvällar. med många bra program som börjar på tv 5 ! läängtaar ! :) aja, nu ska jag se ugly betty.
puss och kram
p.s i söndags köpte jag en jätte fin tröja på odd molly utförsäljningen på söder ! :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0