chao bellas.

asså, shit. jag får ångest. jag har ingen aning om vi har spanska,so & matte prov den här veckan eller om 2 veckor, för isf måste jag verligen plugga. haha, eftersom jag suger balle i alla 3 ämnena. XD jag och belli kom på en ny grej för xd. haha, men den är lixom ganska svår att förklara. aja, guud vad jag saknar sommarn. gör inte ni dt ? ååh, vill inte att dt ska bli vinter. även om jag får ha på mig mina guldiga moonboots då ! :) asså dt verkar som om dem aldrig blir ute. jag har haft typ 4 stycken på 3 vintrar. i love them. vad har ni gjort idag ? jag har varit med belli. jag skulle ja varit med min kompis felicia men så blev dt inte såå. istället bakade jag och belli jätte äckliga bananmuffins och jag vill jätte gärna ha på en kaffe grej på toppen. hahah, asså jag spydde nästan av dem...-_- ååh, dt är söndag. en till grej jag får ångest av. söndag är ju när helgen tar slut. så får man vänta 5 dagar tills dt blir det igen, dt suger. dt borde vara skola typ 2 dagar i veckan och helg 5 XD. sndagar och måndagar är mina absolut hatdagar. haha, bara så ni vet ! :) aja, nu måste jag gå. för jag skulle rulla hemmagjorda köttbullar med mammi ! (a) dt är typ det godaste jag vet. hare bra allihopa. vi hörs snart.

                                                                                                                                   puss & kram


                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0