myskväll.

okej, nu kommer min kära vännina katja hit och myser med mig ! =) ååh, vad mysigt vi kommer ha det. hihi, asså jag har fått lite ångest över att julen kommer så snabbt. jag vet att jag började räkna ner för ungefär 2 månader sen, men ändå. jag menar jag har ju skrivit typ klart min önskelista, men självklart kommer det ju komma rullande grejer som jag måste lägga till, men jag menar, julklappar till kompisar har jag ju helt missat. jag började först tänka på det när jag gick på stan med wendela häromdagen, jag lixom försökte klaraogöra för mig själv vad jag skulle köpa till alla, men nix pix, ingenting kom upp i hjärnan, så kan ni snälla ge mig lite förslag ? =) <3 men nu kommer vänninnan min snart så jag måste kila. men jag hör av mig senare ikväll !
puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0