ÖNSKELISTA.

halloj halloj !
nu är jag hemma från wendela och har just ätit middag och skrivit till lite grejer på min önskelista ! =) hihihihih, oj vad lång den kommer bli iår ! menmen, joo föresten. mamma kom faktiskt med ett jätte bra förslag. det är nämligen så att det blir ju mass rea efter ny år och jul. och då kom mamma på idén att hno ger oss så mkt pengar som vi skulle få julklappar för igentligen och då får vi handla det själva i mellandags rean ! =) smart va ? hihi, jag tyckte iallafall det var jätte smart . aja, dagens planer blir väl att sova ut och sen ska jag till connie och baka och fixa inför julmarknaden ! =) ååh, vad mysigt det kommer bli ! <3 efter det har jag nog inga planer. jag kanske hänger med någon kompis hem =) hihih, ikväll blir det nog läxor som gäller för min del. suck ! -_-. det är fan tragiskt att behöva göra läxor på ledig tid asså ! fy fan... aja, nu måste jag göra läxor tyvärr. men skriver ett litet godnatt inlägg lite senare ikväll ! =) <3
PUSSAR.

HAHA, KATJA STYLE. <3

Kommentarer
Postat av: constance

haha när ? :) <3

2008-11-27 @ 19:44:57
Postat av: constance

haha när ? :) <3

2008-11-27 @ 19:45:09
Postat av: katja

katinkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

asså herregud , ! det här är förbjudet!



OBS : OBS : GAMMAL BILD ! xd

2008-11-27 @ 21:38:55
Postat av: katinka

typ 4 år sedan =) <3 men katten, den är jätte söt ju. xD

2008-11-27 @ 22:47:21
Postat av: katja

2008-11-28 @ 18:25:52
URL: http://katjakatja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0