lunch med farmor.

okej, om en liten stund ska jag äta lunch med min farmor och pappa -_-... suck. det är nämnligen så att hon fyller år idag ! grattis farmor. <3 aja, och efter det så ska jag på lite julbak hos min käre vän connie ! =) <3 hihih, men jag kommer lite försent. idag har jag redagn hunnit med jätte mycket grejer. jag har hunnit gått uto ch köpt frukost till mig själv =) , jag har cycklat till fältan för att byta lite stumpbyxor, jag har varit uppe hos ebba och hämtat lite pepparkaksformer =) ( krya på dig ebi! ) och nu ska jag äta lunch med min farmor. =) och allt det dör har jag hunit göra på 3 timmar. okej, nu  när jag tänker efter har jag nog inte hunnit med så mkt ändå... ojdå. hahahahahahah, aja nu sitter jag oc laddar ner lite låtar till itunes. vad ska jag annars göra med alla min present kort lixom !? men nu måste jag klä mig lite fint inför farmorträffen.....
puss & kram så länge.

nu laddade jag äntligen upp bilden för din skull connie. =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0