kvällens sista.

okej, jag har bestämt mig att det här blir det sista inlägget för ikväll, för nu måste jag faktiskt upp och plugga "/ . men en posetiv grej med att lägga sig efter att man har gjort klart läxorna är att man får sova ut hur länge man vill nästa morgon. morgondagens planer ser ut som så att jag ska träffa min käre vännina wendela, och jag är inte riktigt såker på vad vi ska göra men vi hittar säkert på något mysigt ! =) <3 det gör vi alltid! hihih, nyss pratade jag med ebba i telen, ååh hon är så himla snäll min vän ebba. =) ni borde vara lyckligt lottade om ni känner henne. <3 aja, nu måste jag göra mina läxor så dem blir avklarade. godnatt alla söta ! och så ses vi imorgon, och om inte... så älskar jag er om jag dör inatt. 
puss & kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0