k

tjillevippen allihopa !
 haha, ååg jag älskar att kolla på gamla barnfilmer tex. barnen i bullerbyn eller typ mary poppins =) haha, det är så härligt . aja, jag hoppade över tennisen idag var att jag kände min lite kass... -_- ! jag tror jag skiter i teatern också eftersom jag inte orkar... jag ska äta lax till middag och det är ju verkligen inte min favorite rätt. jag tål inte någon fisk ! =) förutomfisk pinnar och lax på sushin så klart. det är ju undantag ;D ! idag har det varit en lite seg dag i skolan. asså alla dagar utom fredagar och ondsdagar är sega min den här dagen var absolut långsammast. tihihi. aja, jag hör av mig lite senare för nu ska jag äta laaaax =( ! 
puss & kram så länge.  


wendela, kommer du ihåg? =)  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0