k

hejhej allihopa ! =) <33
jag har precis varit och sett den nya bond filmen...asså den var så jävla bra ! =) åååh, aja ! idag har jag varit med alda och vi flaxade runt på laderhaus jätte länge och asgravade åt olika saker, synd att ebba inte var med för hon skulle ha kissat på sig av skratt ! =) haha, men hon behövde vara hemma och vila tyvärr. =( och innan det så åt vi paj som var dränkt med vanilj sås, så vi hällde tillbaka vanilj såsen i ett glas och gav tillbaka den. haha, dt var så jävla kul ! haha, igår kväll sov jag och wendela över hos ebba och vi hade det jätte mysigt. =) haha, jag och wendela gjorde vår lilla trappdans . haha ! aja, men nu ska jag ringa ebba ! =)
puss & kram

så himla fin bild =) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0