julmarknad

okej, jag vet att jag har varit ganska dålig på att skriva på sistone. men det ska ändras bums ! igår skrev jag inget godatt inlägg för i sista minuten så ringde jag belli och undrade om hon vill göra något. och det ville hon. så jag satte mig på en buss till engelbrekts kyrkan, som stationen hette ochdå råkade jag hoppa av fel station för att jag hade glömt klicka på stopp knappen. haha, iallafall sen gick jag och belli och hyrde film. det fick bli material girls . men jag hade blandat ihop den med en annan jätte bra film som jag hade sett så den vi såg var as dålig. sen ringde katja och belli pratade med henne en stund. sen gjorde vi i ordning dipp och hälde upp chips och satte oss framför tv: en . dagens planer är nog att slappa, men lite sernare idag ska jag på grönans julmarkad med ebba och wendela! =) <3 DET SKA BLI JÄTTE SKOJ !  imorse hände de något jävligt störande, det var nämnligen så att isabelles mobil ringde på alarm klockan halv 7 ! isabelle är jäte svårväckt och ajg ruskade på henne jätte mycket för att hon skulle stänga av den men hon vaknade inte. tillslut satte jag mig på henne och ruskade henne jätte mkt. men hon vaknade aldrig. så jag fick stänga av det själv. och eftersom jag inte är så high tek så tog det lite tid innan den höll käften om man får säga så. haha, men nu ska jag oh belli äta frukost. hör av mig lite senare iag tror jag.
 puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla surt svar!?!

2008-11-23 @ 10:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0