jki

hallojsan ! asså ni kanske har mårkt att jag har konstiga rubriker på min blogg, och det finns vara en enda andledning varför.... jag är för lat för att orka skriva något. xD ! haha, aja nu sitter jag hemma hos wendela och vi har just kollat på gossip girl och ätit finnkrisp, me nu ska hon träffa sin 2 kompisar så jag ska nog gå. haha, och ikväll ska jag på tjejmiddag hemma hos min kära vännina johanna i djursholm. inte ska jag sitta hemma en fredag kväll inte. sen får jag nog se om jag sover där eller inte men vi får se helt enkelt.
 men nu ska jag vara lite social med wendela ! =) <33
men om jag kommer hem ikväll och inte sover hos hanni så skriver nog ett litet godnatt inlägg innan jag somnar . 
puss & kram så länge då. 

connie =) jag och wendela as gravade åt den här bilden hur länge som helst xD !

Kommentarer
Postat av: constance

vem är det ? :S;)



fan vad taskigt tinki,! jag hoppas att du inte får mkt besökare på ett tag!

2008-11-21 @ 15:50:09
Postat av: katja !

haha , jag har tagit den :D<3 love you

2008-11-22 @ 00:17:26
URL: http://katjakatja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0