j

godkvääll allihopa ! =)
någon annan än jag som såg fotbollsmatchen på stadion i eftermiddags ? jag var där själv med min familj eftersom ingen var villig att hänga med. haha =) så jag att där med pappa och skrek jag när dem gjorde mål... haha, men aja. vi hade det jätte mysigt. men vi var tvunga att gå när det var 10 minuter kvar för att pappa och leo vill inte vara med om det blir slagsmål. även om det aldrig blir det så blir leo jätte rädd men aja. så jag fick inte veta vad det blev tillslut... -_- ! imorn är det skola och jag är verkligen inte redo för att komma tillbaka. det är jävligt sega om man inte sitter brevid rätt personer ! =) <3  ahah, men nu ska jag kolla på hål i väggen ! =) jag kanske slänger in ett inlägg innan jag går och lägger mig men det är inte säkert!
puss & kram

behöll vi det löftet ? :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0