j

hejhej allihopa ! =) <3 
hoppas ni gillade mitt sista tips inlägg, ni får skriva vad ni tycker om mest. alltså mina tips inlägg eller valiga vad-jag-har-gjort-idag inlägg. iallafall, nu har jag just varit på teater. det var faktiskt väldigt kul idag. sorry connie.... haha. iadg hade vi so prov -_-. men det var faktiskt inte alls lite svårt som jag hade tänkt mig ! =O så jag tror det gick bra.
kvällen måste :
- ringa wendela
- städa upp mitt rum -_- .
- ringa ebba.
- packa skolväskan till imorn.
aja, det hinner jag väll innan jag går och lägger mig eller ? =) <3 joo, juste ! min lilla teori som jag har provat nu i ca 2 veckor nu,  har inte fungerat så bra har jag märkt. eller, jag kanske  är lite piggare men man får aboslut inte bättre hy kan jag säga. aja, nu måste jag städa rummet eftersom det ser ut som ett bomb nedslag typ.
men jag hör såklart av mig lite senare ikväll.
puss & kram

wendela, jag vet att jag inte fick lägga ut den här bilden men det var ett måste ! =) <3
OBS ! 3 ÅR SEDAN =D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0