istappar

okej, nu är jag hemma från julmarknaden, det var faktiskt jätte mysigt och man fick gratis coca cola och julmust med mera ! =) <3 hihi, men det var jätte kallt så jag, wendela och ebba gick runt med tår som kändes som istappar typ. haha, men det var en nackdel att vara 3 men det ordnade vi ! =) <3 efter det år jag och wendela en jätte mysig middag på saibai song eller nu hur det stavas. hihi, det var iallafall jätte gott. så nu sitter jag här och njuter att få vara i värmen. gud vad det snöar föresten ! det har typ snöat hela dagen ! =) jätte härligt tycker jag. men nu ska jag plugga lite so... -_- .

puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är verkligen inget rinkeby ?

i högsta grad, du säg inget du skämmer bara ut dig , brah är ngt man säger till töntar som du har på östermalm!

so braaaaaaaaaaaaah x)

2008-11-23 @ 20:16:13
Postat av: katja !

oj oj oj ! men har du nåt problem med katinkas blogg ? för om du har det så slösa inte ditt liv på idiotiska kommentarer utan sluta läs istället !

2008-11-23 @ 20:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0