hejsan svejsan! :)

Asså guud katinka, jag skulle seriöst aldrig orka ha en blogg för jag kommer aldrig att
komma på  vad jag skulle skriva.
men blir lite deppig också att sitta och lyssna på p3 på den lilla killen som berättar att
hans pappa har dött. staaackars. :(

iallafall heej.
idag har katinka varit i skolan, först va hon deppig men sen blev hon glad igen. våran lärare
helena har kommit tillbaka efter att ha varit sjuk i en vecka. (yyeesss) :D
men hon är back in track så alla va typ sura för ingen gillar henne, hahah.
sen efter skolan va hon med mig och pluggade i en halvtimme, sen byggde vi koja och
tittade ut på snöovädret. myys! :)
hoppas det är många som lääser mitt roliga inlägg, :)
nu ska jag gå upp till tiinkis.
puusss&kraam fråån wl <3



katinka, jag & conniieeeh på katinkas laand :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du klippt bort mig på nåt sätt?

//juliag

2008-11-26 @ 22:22:47
Postat av: katinmka

NEJ, EMN ASSÅ VI TOG EN BLID BARA VI 3. =) <3 hihih

2008-11-27 @ 16:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0