godnatt.

vad tycks om min nya header ? jag har äntligen fattat hur man gör ! =) <3 YIPPI ! aja, nu sitter jag här med katten och vi dricker te, vår fotkräm har fortfarande inte torkat in än efter 2 timmar typ. undrar om den har torkat in till imorgon bitti ? aja, nu tror jag vi ska borsta tänderna och krypa in  kojsen och sätta på oss pajta. så om jag inte hinner skriva in ett litet godnatt inlägg så blir det här mitt istället. god natt alla underbara, och om jag inte vaknar upp imorgon bitti så älskar jag er om jag dör inatt.
pussar . // kati & tinki

ahahah, wendela, jag vet att du kommer få damp på mig nu, men den e ju bara för underbar.
my little chinese girl. <3

Kommentarer
Postat av: wendela

för i heeeeeeeeeeeeeeeelveeeetttteeeee!!!! ta bort den där.. jag lova att ngt kmr hända dig om du inte tar bort den.. jag tror att jag ska göra en blogg som heter wendelakatinka & så ska jag lägga ut hemska bilder på dig!!

HÄMNDEN ÄR LJUV

2008-11-30 @ 11:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0