första advent.

okej, första advent & bara 3 advent kvar. imorgon får man också sina julkalendrar =) jippi ! då får man äta godis varje dag och mena föräldrar har inget att säga till om ! xD wendela gick just hem efter att vi hade gjort soppa och satt oss framför adam och eva, " eva, vad fan gör du ? " hahaha, så jävla kul ! aja, snart ska jag äta lite tidigt middag, och efter det ska jag plugga inför NO provet... suck. det känns som om vi just har haft ett ju !? aja, måste duka bordet nu. men hör av mig lite senare.
puss & kram


från vänster; Elin, Connie, Wendela, Katja, Ebba & Julia.

Kommentarer
Postat av: Elin

Riktigt fin design tink!

2008-11-30 @ 17:30:19
URL: http://littleheart.blogg.se/
Postat av: katja

yeeeh, lyckades du tillslut :D haha, hur gick dt med klockan ? :), jag kom på att jag har glömt min tandborste hos dej , :) ring mej så fort du ser et här :D loooove you <3

2008-11-30 @ 17:42:24
Postat av: ebba

hahahaha, vääääääldigt fin bild bdv :))

loooooveyou

2008-11-30 @ 17:49:39
Postat av: constance

haha julia ser ut som en liten muuuuuuuuus :)

som kikar fram :P

2008-11-30 @ 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0