=)

okej, nu har jag just pratat med min käraste ebi i telefonen. åhh, hon är  så  himla underbar. den lilla varelsen asså ! =) hihi, greys anatomy börjar om en kvart så då kilar jag upp till tv:n =) någon annan som ska kolla ? har matteprov till imorn och har fortfarande inte lärt mig ett enda smack.... aja. asså fan vad livet skulle vara lätt om det bara skulle kunaa finnas ett chip man stoppade i hjärnan för att lära sig matte typ. eller typ spanska.... så julio skulle slippa få damp på en när man inte kunde något.... hahah ! det blir nog min nästa uppfinning ! =) att komma på ett chip att stoppa i hjärnan ! =D  haha, men nu är det dags för grey´s! och jag skriver nog inte ett litet godnatt inlägg innan jg somnar. så jag säger det nu ! godnatt allihopa ! ses imorn. och om inte så älskar jag er om jag dör inatt.
puss & kram och sov sött. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0