.

hejsan hejsan !
idag var lixom världens segaste dag i skolan, plus att vi hade jumpa som var jävligt tråkigt ! min, ebbas, wendelas & julias trick med bollarna var ju grym ! haha, varför tänkte inte någon annan på det ? =) <3 aja, efter skolan var jag med mina kära vänner wendela & ebba. det började med att vi gick till ica värtavägen och handlade gurka och dip. sen när vi kom hem till ebba så hittar vi inte dippen men jag var säker på att vi hade köpt den, men så gör vi dippen på turkisk yogurt istället. haha, & sen när jag och wendela ska gå hem så stoppar jag ner mina händer i jackfickan och där är gräddfilen xD ! haha, och alla vi 3 började asgrava. det var jätte kul ! nu har jag iallafall duschat och ska gå upp och kolla om det finns något bra på tv ! =) <3 jag kanske hinner med ett litet godnattinlägg innan jag somnar.
puss & kram

haha, liten tjejmiddag hos elsi ! =) <3

Kommentarer
Postat av: elsaa

nej, fan vad fräsch bild asså! det här händer bara inte, snyggaste bilden någonsin på mej och mina fötter! fan, jag ska verkligen ta och satsa på en model karriär, jag är VÄRLDENS FRÄSCHASTE KVINNA!

2008-11-06 @ 20:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0