back from skåne.

god kväll alla söta ! =)<33
nu är jag hemma från torekov, jag är helt slut och vill egentligen bara lägga mig ner och sova men så tänkte jag att jag måste skriva ett inlägg innan jag lägger mig till ro xD ! haha, tyvärr kan jag inte ladda upp några foton eftersom min kamera pajade ! men jag hoppas på att få en ny i julklapp. menmen! ajuste, jag var och handlade middag med mamma när jag såg att julkalendern´s kalender har kommit ut ! tv kalendern iår heter " skägget i brevlådan " -_- ! jag ba: okej, weeeird ! =S haha, men det är tecknat så jag vet inte om jag kommer tycka det är så kul ! men nu ska jag äta middag.
puss & kram

haha, belli ! =)


Kommentarer
Postat av: constance

min hall :)

2008-11-02 @ 20:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0