90210

okej, nu sitter jag goch kollar på 90210 som är mitt nya favort program ! =) det är så himla bra, men jag kollarå en hemsida om programet måste ladda hela tiden. så det är väligt störande, iallafall . idag var det julmarknad och vi ahde så mycket pepparkakor, asså jag tror aldrig jag har sett så många pepparkakor i mitt liv. herregud asså. aja, så nu sitter jag här och väntar på att 90210 ska ladda klart. det är värsta demonstrationen ute på torget så det är lite läskigt, massa polisbilar står över allt... aja, men nu tror jag det har laddat klart ! men jag hör så klar av mig lite senare !
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Elin

haha nu ser jag bakgrunder oxå, de va den jag hade förut! Fint!

2008-12-01 @ 12:29:05
URL: http://littleheart.blogg.se/
Postat av: KATINKA

jaha, vad kul ! såg inte det. =) <3

2008-12-01 @ 17:52:05
URL: http://katinkas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0