=) <3

okej, det snöar ute ! då jävla härligt asså ! =) jag älskar när det snöar¨& gud vad mysigt det kommer bli på julmarknaden om det fortsätter snö =) <3  själv har jag just ätit lite lunch och om ca en timme ska jag träffa wendela för att gå till ebbi ! =) det ska bli så himla kul . hoppas bara inte atraktionerna fortfrande är öppna och inte stängde på grund av att det har snöat och kanske blivit isit eller något. "/  aja, hör av mig lite senare .
 puss & kram

( blev tyvärr tillsagd att ta bort bilden eftersom min käre kollega
 tycker den är förskräckligt ful. även om den inte är det såklart! =) <3 )


Kommentarer
Postat av: Anonym

brah, broder, syster ?

you know , du verkar inte ha ngn kunskap ha engelska gumman. synd, det måste man kunnna för att inte skämma ut sig och skriva i bloggen " vad är brah" asså du framstår som en loser haha x)

2008-11-23 @ 14:56:44
Postat av: ebba

men tinkis då, vilken ful bild!!!!

kan du inte tabort? please ?

love u

2008-11-26 @ 20:25:18
Postat av: Anonym

Fy faaaaan vad onödiga vissa personer är, vf läser ni ens bloggen om den e så dålig? Skaffa ett liv i stället för att göra det surt för andra...?



om den e så dålig kan väll du göra en egen? Nej, juste...du vågar inte, för du tror att alla ska skicka elaka komentarer... och dt kan du ju bara ränka med att alla kmr göra, ägna dig åt skolan lr ngt annan du säkert suger på ?!

2008-11-26 @ 20:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0