WENDELA, KOM NÅGON GÅNG.

tjena tjena !
nu sitter jag här och väntar på att min kära vännina wendela ska komma, hon kommer väl snart hoppas jag på ! ;) tihi, aja. nu på förmiddagen här jag bara chillat var har varit med mamma på stan och handlat lite ;) vi köpte ett par jätte söta sommarskor som var nersatta till 98 kr på zara, jag tycker dem var jätte söta =) och så köpte vi en jätte söt kofta till mig som var lite stickad typ, haha det är lite svårt att förklara. men nu väntar jag iallafall på wendela och när hon har kommit ska vi ut på stan igen och gå på mellandags rean ! så det ska bli kul ! jag fick ganska mycket pengar i julklapp som jag kan handla för så det är jag glad för ") ! tahah, såå det är nog dfet som ahr hänt nu på morgonen. annars har allting varit lugnt ! hehe, men asså  jag har klurat på en grej som jag undrar vad ni tycker, sks jag byta header eller inte ? jag börjar bli ganska trött på den jag har nu och den är inte särsklit snygg heller. x) haha, men nu måste jag kila för jag ser wendela gå över torget ;) !
puaa & kran

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriver du puaa & kran hela tiden?

det är inte ett ugg charmigt!

2008-12-26 @ 15:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0