a little bit about katinka !

VEM ÄR DU:
Namn:
katinka
Tilltalsnamn: tinki, tinkan, tinki tott .m.m
Födelsedag: 7 mars
Ögonfärg: asså, jag tror dem är mörk ,mörk blåa.
Hårfärg: Blont
Längd:asså, jag har inte mätt mig på länge men jag tror jag är 159 cm typ.
Högerhänt/Vänsterhänt- ungefär 40 % av världen är vänsterhänta. och jag är en av dem.
Värsta vanan- hmm, asså jag har ganska många. men jag har mest konstiga vanor. te.x jag säger pajta och inte pyamas. haha, och sånt. jo ! jag äter ganska mkt salt...
Stjärntecken: fish
Skostorlek: vissa skor är ju fett konstiga så jag har i mellan 37-39 
Är dina föräldrar skilda- nope
Skor idag- shepards.
Det första du tänkte när du vaknade idag: hmm, bara några minuter till... *snark*
När går du och lägger dig: på kvällen ? eller med wendela klockan 4 på ef.
Bästa minnen: okej, jag har många. men många av dem bästa har jag med wendela.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du pratade i telefon med:
wendela
Msnade med: bdv =) <3
Kramade: lamers.
Du skällde på: leo.
Du fick sms av: ebi.

FAVORITER:
Färg:
ROOOOSA !
Mat: katinkas special pizza ! ;)
Grönsak: gurka m. dip.
Frukt: hmm, citroner
Bär: markherrar.klura på den ni ! ;D  
Djur: noshörningen
Glass: ben and jerrys witch glass.
Godis: hmm, all godis utan lakritz.
Tuggummi: all tuggumi. tuggumi är min drog.
Helgdag: lördagar eller studiedagar.
Årstid: sommar, vår, vinter, höst. oj, är det alla ? ;O
Radiostation: the voice typ.
Film: love actually.

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: KOMIKER FFS.
Hur vill du dö: snabbt och olidande.  
Vem av dina vänner är du mest lik:jag tror det beror på, jag tänker som wendela , men jag vet inte  vem är är lik. mitt skratt är iallafall inte likt någon annans kan jag lova !
Hur länge tror du att du kommer leva: asså det är ju klart jag lever över hundra ! jag menar, jag röker inte, jag dricker inte, och jag tar inga droger. vad annars kommer få mig att dö. oj ! nu kom jag på en. jag äter ganska mkt salt...

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
nepp, tyvärr.
Rymt hemifrån: aa, ner till brevlåderna vart mamma kom ikapp mig med bilen ;D !
Skolkat: nope, that´s not my cup of tea.
Sovit utomhus: självklart !
Gråtit i skolan: mm...
Spytt i skolan: neee ! =O
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt: mkt dumt har jag gjort, och så har jag skrattat åt det några år senare. vem gör inte det lixom ?
Varit på scen: asså, vilka konstiga frågor det här är... menar dem tv eller på fritids typ?
Retats: jajamensan !
Blivit nedslagen: hahahahahahahahahaha, neee.

DU:
Sjunger bra:
nee, verkligen inte. men jag och wendela har kommit på en låt ! ; D 
Kommer överens med dina föräldrar: det beror på. oftast inte. (p.g.a att dem är otroligt konstiga åsikter ;S )
Gillar åskan: jag tycker det är jätte mysigt !
Spelar något instrument: nepp, men förr brukade jag plinga lite på vårt piano.
Dansar i regn: jaa, det är klart ! men helst badar jag !

This or that:
Pepsi / Coca cola
Mc Donalds / Burger king
Choklad / Vanilj
Jordgubbar / Blåbär
Köt / Veg
Tv / Film
Addidas / Nike
Kinamat / Mexikanskt
MTV / VH1
Blind / Döv

KAN DU:
Gå ner i split:
knappast.
Skriva med båda händerna: nee...
Vissla: jaa ! men bara en ton... haha.
Blåsa en tuggummi bubbla: jappilijappjapp !
Ha dina ögon i kors: nee, borde man kunna det ? ;O
Nudda näsan med tungan: hahaha, neeeeeee !
Dansa: Ja ofc, jag och conne dansar bääst !

SENAST DU:
Skrattade:
för några minuter sedan.
Filmen du såg: i ondsdags med connie !
Drog ett skämt: idag tror jag, men asså mitt skratt är ju skämtet så jag måste inte komma på ett skämt. haha.
Sjöng: idag, with wendela.

RANDOM:
Hur många kuddar sover du med:
1/ 2 , vad fan är det för fråga ?
Dricker du mjölk: jaa ! det är därför jag aldrig bryter några ben...
Personen du hatar mest:hämnden är ljuv...
Hur många singnaler innan du svarar: alldeless för många.
Är du ett hälsofreak: haha, knappast !
Vad är det värsta vädret: jag gillar allt väder, men jag gillar inte att åka snowbord i snöstorm...
Lekte du med barbie som liten: haha, självklart ! hennes största fan ! haha.


Kommentarer
Postat av: julia

det är väl du som har skrivit frågorna?

2008-12-05 @ 22:23:17
Postat av: katinka

nepp !

2008-12-07 @ 12:15:26
Postat av: baaajs

jag vet vem du är lik på utseendet!

2008-12-07 @ 20:13:06
Postat av: katinka

och vem skulle det vara ? :)

2008-12-07 @ 20:31:45
Postat av: Anonym

kanin.jpg" rel="nofollow">http://www.tassaromorrhar.se/webkanin.jpg

2008-12-08 @ 18:29:30
Postat av: Anonym

9stor.jpg" rel="nofollow">http://www.byggeren.hvidovre.dk/Files/Billeder/nye%20dyr%20store/kanin9stor.jpg

2008-12-08 @ 18:30:25
Postat av: Anonym

9stor.jpg" rel="nofollow">http://www.byggeren.hvidovre.dk/Files/Billeder/nye%20dyr%20store/kanin9stor.jpg

2008-12-08 @ 18:31:31
Postat av: Anonym

sök på google och sen kanin

2008-12-08 @ 18:31:50
Postat av: Anonym

ojjojoj vad mkt wendela...!

2008-12-08 @ 20:06:55
Postat av: Anonym

ojojoj vad mkt wendela.. förälskad?

2008-12-08 @ 20:08:04
Postat av: Anonym

ojojoj shit va mkt wendela

2008-12-08 @ 20:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0