smörgås tårtor...

tjena tjena ! ;)
nu sitter jag här med mitt huvud i en turban och har precis duschat ! jag älskar att duscha, det är så himla skönt. men jag saknar att inte ha ett badkar... "/ aja, idag ska jag vara med min kära vännina constance ! vi ska gå ut och julklappshandla eftersom både hon och jag är sent ute iår ;) ! haha,aja . så vi ska gå en hel dag på stan, fatta vad ont jag kommer ha i mina fötter sen asså ! "/ och sen tror jag hon ska sova hos mig om jag inte är helt ut och cycklar ! hihi, så det är mina planer för idag. jag drog mig ur att äta smörgås tårta med min mormor hos morfar för att;

1. jag hatar smörgås tårta.
2. det tar upp hela dagen.
3. jag orkar inte vara plutti nuttig idag med mormor.
4. smörgås tårta är typ det värsta jag vet.
5. jag har redan ringt och grattat henne idag. xD

hihi, jag sov 10 och ½ timme inatt så constance kommer nog få en ganska  energisk dag med mig. jag tror det är så att om jag sover mindre än 9 timmar per natt är jag på väldigt dålig humör dagen efter, men idag är jag på toppen humör så var berädd connie ! ;D haha. men nu ska jag städa upp frukosten i köket, det var lixom min och mammas deal för att jag inte skulle behöva hänga med till mormor ! ;) men jag hör av mig lite senare.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0