förkylning ?

tja tja !
nu sitter jag här med en kopp chai te i handen och myser, jag tror jag håller på att få en förbaskad förkylning igen tyvärr, jag har jätte ont i huvudet, jag är ganska trött och jag fryser. det kan väll inte vara goda tecken eller ? ååh, jag är så himla trött på förkylningar, det enda possetiva med det är att man får vara hemma från skolan. men annars känner man ju sig bara jätte hänging och jobbigt täpt i näsan lixom... aja, snart blir det nog middags käk för min del. pappa kött med bearnaise sås och klyft potatis, vi brukar nästan aldrig äta bearniase sås men nu blev detså 2 kvällar på raken, men det har jag verkligen ingenting emot efter som jag älskar det, haha. joo, föresten vi har inga läxor till imorn ! så himla skönt ! ;) hihi, men nu ska jag kolla lite på tv innan maten blir klar ! men jag skriver ju såklart lite senare.
puss & kram

världens sötaste wendela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0