allaktivitets dag.

hejhej !
idag hade vi allaktivitetsadag på vår skola, jag valde badminton som var en halvkul sport tycker jag, även om jag, wendela och ebba hade det kul ;) ! <3 hihi, efter det var jag med wendela och ebi. vi var hemma hos ebi och först åt vi tomatsoppa med vitlöks bröd som blev lite miffad ! sen öppnade vi våra julklappar från ebi! jag fick en jätte stor jelly beans burk =) <3 jag blev så himla glad, tack ebi ! efter det så typ pratade vi och sen somnade vi . haha, =) <3 nu har jag just ätit middag, det blev typ stekt kalkon med potatismos eller något knasigt åt det hållet. xD 
åhh, på fredag är det skolavslutning ! jag är så hilma glad, 3 hela veckor att vara med kompisar och sova ut på morgonen ! så hilma skönt ! ;D aja, men nu ska jag kolla på mamma mia - the movie !
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0