mellandags rean ! ;)

hej hej !
nu sitter jag inlindad i min stora gosiga morgon rock jag fick i julklapp och mina sköna tofflor, så himla skönt ! tihi, idag har jag varit med wendela och vi har gått på stan och shoppat på julrean, eller iallafall jag gjorde det xD haha, jag köpte ganska mycket, bland annat ett par jätte söta sommar skor från zara som jag önskade mig i julklapp men som jag inte fick, en pyamas från assesorize, en par jätte mysiga mys-strumpor från oasis, en grå "stickad " kofta från zara och lite annat ;) tihi, japp det var väll nästan allt. och sen köpte jag lite grejer från urban outfitters också ! =) joo, föresten jag köpte en jätte fin jacka eller nu var det är,  från zara ! den är verkligen jätte söt tycker jag . och det var sån rea, asså det var faktiskt jätte billigt ;) ! snacka om hur billigt det kommer bli när det närmar sig slutet av rean lixom ! haha, aja. imorgons planer blir att vara med my, amanda och linda kanske wendela ( har inte pratat med henne än ) joo, wendela om du ser det här kan du väll ringa mig!! haha, och jag hoppas connie har kryat på sig idag så hon kan hänga med imorn ;) ! tihi, joo,  nu ska jag förklara varför jag skriver puaa & kran hela tiden i slutet av mina inlägg för det var någon som typ klagade på det. för det var det första inlägget jag skrev med puaa & kran som inte var meningen. jag var jätte stressad och därför råkade jag komma åt "aa" istället för "ss" och "n" istället för "m" och sen tyckte jag det var rätt orginellt och därför fortsatte jag skriva det ;) ! det är därför jag skriver det. bara så du vet . :) joo, jag hade tänkt slänga in ett litet tips lite senare, men nu måste jag kila !
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0