värsta mardrömmen.

godmorgon allihopa :) !
joo, jag hade värsta läskiga drömmen inatt om att jag, elsa, julia g och nåra till vara på sandhamn för att tälta och sen så hade vi just lagt ut alla våra grejer på en slätt som vi skulle sova på när hela min familj kom typ föratt dem också skulle sova över på sandhamn, och då hade mamma bokat in en tid hos den bästa sykologen i stockholm typ. och hon hade sitt kontor på sandhamn. iallafall, du skulle jag och mamma gå dit och prata. coh då skulle , elsa , julia g och dem andra gå och äta lunch så länge. och sen när jag hade kommit ut från sykologrummet var hela sandhamn förstört av en maffia typ. och det var helt nerrivit allt ihopa och jag ba shit lixom. och sen hittade jag julia g, elsa och dem andra på samma ställe allihopa, och då sprang jag fram och tillbaka mellan mina kompisar och försökte göra hjärt och lugn rädding på dem, vilket inte gick så bra eftersom jag inte visste hur man gjorde. och sen började jag gråta för att det var typ bestämt att jag skulle få en ponny men efter att vi hade gått i terapi skulle jag nu inte få det länge och då började jag  gråta. haha, lite konstig dröm måste jag säga. hahah. men men, godmorogon föresten ;) hihi, men nu ska jag kolla på ett csi asnitt me pica :)
puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0