te och pepparkakor, kan det bli bättre ?

hola amigos ! :)
jag sitter fortfarnde i pahjtan och dricker en kopp te och klockan är halv 1. det är faktiskt lite tragiskt om jag får säga det själv,  men men. ibland behöver man ju slappdagar. jag, en kopp te & massa annas pepparkakor att doppa i tet, då är jag nöjd minsann ! ;) tahah, men jag tror faktiskt inte jag ska slappa hela dagen utan jag ska iväg och träffa sophia som jag inte har träffat på hundra åt känns det som. jag vet faktiskt inte vad vi ska göra än, vi kanske är ute i djursholm eller så typ går vi lite på stan eller något  :) det blir säkert jätte mysigt :) tihi, japp. det är väll dagens planer tror jag. joo, jag vill veta lite vad ni tycker är bra och dåligt i blogg så ni år jätte gärna komentera både negativt och posetivt :) hem om det är negativt, skriv inte bara "din blogg suger " för då vet inte jag vad som är dåligt med den och då kan jag ju inte rätta till det ;) om ni fattar vad jag menar :) utan skriv då vad ni tycker är dåligt med den :) men nu ska jag kila. 
puss & kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0