stoppa in köttbullar i näsan marcus ! xD

hejhej !
nu är jag tillbaka och jag tror att jag har börjat bli lite förkyld. perfekt intför julen eller hur ? aja, jag får väl sova mig frisk som valigt... gud vad jag hatar förkylningar asså. aja, idag har jag varit med constance ! vi var och letade julklappar och jag är snart klar med mitt julklapps handlande ! asså, många säger att det är roligare att ge julklappar än att få, men jag tycker precis tvärtom, jag vet faktiskt inte varför jag tycker så, men jag tycker bara helt enkelt att det är roligare ;) ! haha, aja nu har jag iallafall jätte ont i fötterna, haha jag och constance var  helt slut när vi var klara ! ;) haha, aja. nästan alla mina julisar är klara nu och jag har nog bara 1 och ½ kvar nu xD ! gud, jag som trodde jag var jätte sent ute och inte skulle hinna ! asså gud vad det inte känns som jul,  jag och connie sa det flera gånger till varann idag, jag vet inte varför men det känns bara inte så. det är verkligen inte julstämning på stan, alla bara springer runt och har noll koll och det känns verkligen inte som 4 dagar kvar till jul afton, asså jag kommer lixom ihåg förra året när jag råknade ner sedan typ 3 månader tillbaka och kollade och kännde på alla julklappar dagen dem kommer under granen, men det är verkligen inte så iår. jag menar, jag har knappt börjat tänka på julen !  aja, jag hoppas iallafall jag har fattat det när julafton är här iallafall ;) ! haha, aja.  så jag och constance gick runt lite på stan idag iallafall, och vi fick åka spårvagn med en jätte gullig spårvagns gubbe. hahah, aja. nu har jag iallafall just ätit middag. det blev hemma gjorda köttbullar, my favorite ! med gräddsås och potatis bollar ;) ! mums  !haha, men nu måste jag gå.
puss & kram

haha, kmr du ihåg wendela ´?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0