sorry "/

hejhej !
gud jag är verkligen ledsen för att jag inte har bloggat mer idag, det har varit fullt upp hela dagen. eller nu kanske jag överdriver lite. men jag hade faktiskt ingen chans att skriva ett inlägg nu på kvällen eftersom jag har varit på julmiddag hos min släkt på mammas sida ;) ! så jag har inte kunnat blogga tyvärr. så det kommer bara bli 3 inlägg ikväll. aja, idag har jag rensat hela mitt rum på onödiga prylar, jag har duschat och gjort lite sånt. klockan halv 6 åkte vi hemifrån till middagen och sen åt vi middag och nu är vi hemma. haha, jag och mina kusiner hade skumtomte krig , haha. aja, men nu ska jag borsta lite tänder och sen krypa till kojsen. men jag skriver såklart ett inlägg innan jag slummrar in i min efterlängtade säng ! haha , men nu ska jag borta min tänder och byta om till pajta.
puaa & kran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0