sjukling...

halloj halloj !
sjukling in da house !
asså shit vad jag är dunder förkyld, men jag sov en stund i eftermiddag så jag hoppas det hjälpte ! xD asså, det här ska alltid hända mig ! jag bler alltid förkyld innan roliga grejer ska hända, det är så himla orättvist asså ! okej, jag har ganska mycket grejer jag måste göra inför helgen !
1. tvätta håret.
2. gå till gina tricot och lämna tillbaka dem 2 felköpta kjolarna mamma köpte åt mig...
3.göra i ordning alla luciagrejer !
4. gå till hm och lite efter den andra skon som ligger där någonstans.
5. göra stjärnor på min önskelista till jul om vad jag önskar mig mest.
6. SOVA MIG FRISK.
7. ringa wendela.
8. läxor om vi har några...

det är väl allt jag kommer på just nu, sen är det ju tusen andra smågrejer jag måste göra också såklart. men dem skriver jag inte för då skulle listan bli oändligt lång kan jag säga !
aja, nu ska jag duscha ! ;) men jag hör ju självklart av mig senare ikväll!
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0