sjuk.

hallojsan! =) <3
nu har jag klippt mig, bara så alla vet. det blev mycket kortare än vad jag hade trott, asså jag visste ju om att jag inte hade klippt mig på ganska länge och därför hade jag rätt slitet hår men jag menar, man måste ju inte överdriva det ! min frisör klippte lixom typ av hela mitt  hår känns det som... "/ haha, nej nu över reagerar jag men hon klippte faktiskt väldigt kort. jag kan ladda upp en bild lite senare. aja, efter det så har jag och pica bara chillat lite framför tv:n , och nu är pica och hyr en CSI  box som vi ska kolla på imorn, för man är ju alltid uttråkad den 23:dje eller hur ? haha, så därför ska jag och pica sitta och kolla på csi så att vi inte blir utråkade, bra plan va ? aja, här kommer dagens måste :
- slå in dem sista julisarna.
- gå till fotoaffären och kopiera lite bilder.
- ringa wendela.
- SOVA ! ( eftersom jag har blivit sjuk igen, precis lagom till julafton !!! YES ! "/ ) 
- baka kola m. mamma. 

okej, det var väll dem jag kommer på just nu! och bara så ni vet så tror jag ni kommer få läsa ganska många inlägg från min sida idag eftersom jag är lite sjukling... aja, men nu har pica kommit tillbaka från att ha hyrt csi boxen så jag måste kila ! men jag hör av mig lite senare. 
puss & kram 

Kommentarer
Postat av: constance

haha det är den 22 idag tink :)!

2008-12-22 @ 14:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0