ryggonda...

hejhej !
sophias tennis slutar klockan 2 och då ska hon ringa mig , så nu är jag iallafall påklääd och klar, eller nästan klar iallafall. jag måste ju sminka mig , borsta tänderna och sånt. men det är ju smågrejer. asså nu har min ryggonda börjat komma tillbaka igen. så himla typiskt, pappa smörjde på lite salva eller något imorse så att det i skulle göra lika ont men jag tror den är borta nu för det börjar göra väldigt ont igen iallafall. aja, ååh jag lyssnade på världens härligaste låt idag, den heter true colors av ane brun, vissa säger att den är med i någon björn borg reklam som jag aldrig har hört talas om. haha, men jag vet inte. jag tycker iallafall den är jätte gullig ;) ! tahah. aja, det är verkligen världens finaste vinterdag idag, juften är frisk och solen skiner, okej, skiner var nog lite att ta i. men den är iallafall framme kan man säga :) <3 hihi. men nu ska jag kila !
puss & kram

haha, sommar 07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0