ont i ryggen.

hejhej !
nu sitter jag här med typ ryggspärr för jag har nämnligen jätte ont i ryggen "/ och jag vet inte riktigt vad det beror på. asså jag kan typ inte göra någonting förutom med händerna såklart, det är lite som att vara förlamad jag har har ont i den delen av ryggen som håller ihop allitihopa typ. taha, det är inte svårt att förklara men så är det . jo, dagens planer ? nada cosada för min del. jag vet inte ens om jag kan göra någonting när jag har såhär ont i ryggen "/ . fy fan vad ont det gör alltså . fy fan säger jag bara... aja nu måste jag sitta rakt med ryggen för då gör det minst ont och då får man ju bra hållning iallafall ;) ! tihih, i´m always looking on the bright side x) haha, okej. kanske inte alltid , men oftast ;) hehe, jag vaknade iallafall klockan 10 och jag gick och la mig igår kväll klockan 1 så jag sov inte 10 timmar tyvärr "/   men 9 timmar fick jag in ändå och det är ganska bra. på tv 4 just nu är det en sömnläkare som pratar om hur länge man borde sova och han säger att barn mellan 7-15 ska sova emellan 7-11 timmar för att kunna klara av dagen. så nu vet jag att jag kommer klara av dagen iallafall ;) ! tihih. japp, men nu ska jag käka lite frukost :) !
puaa & kran

hahah, världens roligaste bild på amanda ;) ! sorry amanda, men jag var tvungen. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0