nyvaknen ?

godmorgon alla nyvakna människor ;) !
själv har jag varit vaken ganska länge, ungefär 2 timmar, eller 3 csi avsnitt eller ? hundår eller nu hur man ser på det. iallafall, dagens planer ; nada cosada. jag kanske raggar upp min kära vännina wendela och kanske är med henne om hon kan, eller så raggar jag upp connie ;) ! hihi, jag måste fixa mina sista julisar innan julafton ! gaaaaaaaaaaaaaaah ! det är julafton imorn, fattar ni hur glad jag är eller ? jaghar väntat på det här hur länge som helst !!!!! och äntligen är den här... men det känns inte som det bästa julaftonen. jag menar skulle inte stockholms året bli det bästa ? jag tycker inte det här året har varit bäst iallafall, eller vad tycker ni  ? jag menar, visst har året varit bra med verkligen inte bäst. aja, får klura lite mer på det senare, men nu ska jag ringa min kära vännina wendelai ! ;)<3 ( p.s- wendela om du ser det här innna jag har hunnit ringa dig så... RING MIG DIN LILLA APHJÄRNA !! haha, men nu måste jag kila ! ;)
puaa & kran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0