lite.

Jag kommer från: usa
Jag är just nu: mycket trött.
Tycker du om någon just nu: haha, vill ni verkligen höra alla ?
Jag samlar på: eeeh ?
Gröna eller röda äppeln: gröna, men det är ett undantag för dem röda om dem är direkt plockta från träden :)
Gillar du golf: haha, knappast. jag gick på ett golfläger när jag var 8 typ. never again.
Vilken tid gick du upp idag: typ 9.58
Har du sovit i din egna säng inatt: nepp.
Har du strumpor på dig nu: jaa.
Hur svarar du i telefon: ja, hallå det är katinka.
Är du ensam nu: japp, i det här rummet iallafall. annars är ju hela familjen hemma.
Vad ska du göra sen: kolla på bio :)
Vad ska du göra imorgon: ehhm, vet inte riktigt. fira nyår ?
Var vill du bo när du blir stor: utomlands :)
Är det okej att gråta: visst, gråt på du. men sitt inte där som en lipsill för ingen andledning.
När grät du senast: jag vet inte. jag brukar faktiskt inte skriva upp i min kalender vilka dagar jag gråter.
Vilken årstid tycker du bäst om: sommar tror jag.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: haha, SHOPPA :) och åka utomlands.
När går du upp ur sängen på en helgmorgon: typ mellan 10-11
Har du piercing: nepp
Vill du gifta dig: japp :) jag vill gifta mig i en uppblåsbar kyrka x)
Vill du ha barn: japp, dem är så himla nuttiga när dem är små :)
Vad ska dom heta: tokyo är så himla coolt tycker jag :)
Är du bra på att laga: ja, ganska . inte om man jämnför med gordon ramsey men...
Är du flygrädd: nepp, men jag försöker alltid skicka ett sms innan jag går på flyget iallfall jag dör.
Hur vig är du: hahah, jag kan inte ens nå ner till tårna x)
Vad dricker du helst när du är törstig: sprite.
Vilken är din favoritglass: mcflurry eller sorbet.
Tror du på ett liv efter döden: nee.
Tycker du om sushi: i love.
Vad äter du helst när du ser på film: godis, chips eller gurka med dip.
Lever dina föräldrar tillsammans: ja.
Är du morgon eller kvällsmänniska: kväll.
Vilken ögonfärg har du: blåa.
Vilken hårfärg har du natuligt: blont.
va hårfärger har du haft: blont.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: neeeee ! juuuuooo .
Är du beroende av något: ehhm, jag vet inte.
Hur ofta tränar/motionerar du: haha, jag förösöker då ofta jag kan. men det blir ju inte så ofta.
Vad gör du på helgerna: är med vänner.
Brukar du bädda sängen: japp, alltid.
Hur många timmar sover du på en natt: mellan 7-11
Senaste bok: hmm, jag kommer inte ihåg...
Vad var det senaste du sa: ååh vad gott.
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, utomlands.
Saknar du någon nu: japp.
Hur många lampor har du i ditt rum: 4.
Vad är du allergisk mot: nee, inte vad jag vet.
Var du glad igår: jaa, blandat.
Vad är din favoritfärg: rosa
Sminkar du dig: ja, ibland.

tagen av: torstendahl.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0